TALLER D’IMPRESSIÓ 3D AMB A LLARDECANS AMB LA JÚLIA ALMACELLAS

La setmana passada va venir la Júlia Almacellas a l’escola a explicar-nos en què consisteix la seva feina, la d’enginyera, i com elaboren diferents productes a partir de la impressió 3D a l’empresa on treballa, HP. També va portar mostres d’elements elaborats amb impressió 3D com una moto, una via de tren, etc. i tots/es vàrem al·lucinar!!

La presentació va ser molt dinàmica i l’alumnat va quedar meravellat amb les seves explicacions.

Finalment vam acabar el taller amb una activitat de les perles Hamma, per entendre a petita escala el procés de la impressió a 3D i tots els nens i nenes van fer les seves pròpies elaboracions a partir de diferents dissenys.

Clica aquí per veure les fotografies.