Sortida a Barcelona

El passat divendres dia 17 de novembre, els alumnes de cicle mitjà de la ZER van visitar Barcelona. Ben d’hora l’autocar va recollir mestres i infants a les escoles. En arribar a Barcelona, vora les 11, vam visitar l’estació de França, de la qual vam gaudir de la seva arquitectura.

Acte seguit, ens desplaçarem fins el Parc de la Ciutadella on vam dinar i fer un tomb pels voltants. Prop del parc ens vam dirigir al Parlament de Catalunya. Després d’aquesta petita visita ens adreçarem al Museu Picasso.

En arribar vam poder contemplar 4 obres d’art on amb l’ajuda dels companys i monitores en vam endinsar en la interpretació de cada obra. La següent activitat, més pràctica, es tractava de, partint d’un context donat d’una imatge, incorporar elements creats per nosaltres mateixos.