Sant Jordi des de casa – Escola Sant Jaume

A l’escola Sant Jaume, vam decidir celebrar la diada de Sant Jordi. Tot i que encara no podem anar a l’escola, cada padrí i padrina lector/a va gravar un conte en vídeo i li va enviar al seu fillol o fillola. Aquests últims, en agraïment els van fer uns dibuixos d’allò més xulos. Va ser una sorpresa preciosa!

Els nens i nenes de P3 i P4 encara no tenen padrins i padrines de lectura, així que la seva senyoreta els va regalar un preciós vídeo d’un conte, si el voleu escoltar és aquest.

També es va demanar a les famílies que decoressin els seus balcons, i va ser un èxit.