SAINT PATRICK’S DAY

Last Friday 25th March, a bit later than expected, we celebrated Saint Patrick’s Day at school. Children and teachers were all wearing green. Students created lucky shamrocks, leprechauns bookmarks and prepared a dance. If you click on the leprechaun, you can see some of the pictures of this very special day. And finally, two videos where all students are dancing on the playground.

El darrer divendres 25 de març, una mica més tard del que tocava, a l’escola vam celebrar el Saint Patrick’s Day. Tots els alumnes i mestres anàvem vestits amb alguna cosa de color verd. Els nens i nenes van dissenyar trèvols de la bona sort, punts de llibre amb forma de leprechaun i van preparar una dansa. Si cliqueu sobre el leprechaun, podreu veure algunes fotos d’aquest dia tan especial. I per acabar, dos vídeos amb tots els alumnes ballant al pati.