REUNIÓ INFORMATIVA A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Des de la ZER L’Oliver us volem donar la benvinguda al nou curs 2020-2021. Estem preparats i il·lusionats com sempre, malgrat la incertesa que la situació actual genera. Seguirem treballant plegats davant del context complicat en què ens trobem. Teniu el nostre suport pel que convingui i comptem, ara més que mai, amb la vostra ajuda.

Degut a la situació sanitària excepcional hem estat treballant en el Pla d’obertura de les escoles de la ZER per tal de poder oferir la màxima normalitat en el desenvolupament de les classes i garantir la seguretat de tota la comunitat educativa.

Per tal d’informar-vos de l’esmentat Pla d’Obertura; us convoquem a una reunió a les diferents escoles de la ZER, en funció de l’horari que heu rebut, el proper dimecres 9 de setembre de 2020.

Donada la importància que té per tots nosaltres aquesta situació, us preguem que únicament vingui un membre per família (sense infants).

Rebeu una cordial salutació.