REIS MAGS A L’ESCOLA

El dilluns 8 de gener, quan vam arribar a l’escola de bon matí, ens vam trobar una gran sorpresa: hi havia una muntanya de paquets que ens havien deixat els Reis Mags d’Orient!

No sabem si va ser Gaspar, Baltasar o Melcior, però el que sí que sabem és que van venir mooooolt carregats de sorpreses!

Ens han portat tot de material de robòtica per a poder programar i treballar manipulativament, materials i jocs per als Espais i Ambients d’Aprenentatge, jocs de taula, trencaclosques, jocs de pati i fins i tot contes!

Aquest any han sigut molt generosos i des d’aquí els hi donem les gràcies i desitgem que tinguin un bon viatge de retorn cap a Orient!

Aquí podreu veure les imatges del moment!