Premis IX Concurs Redacció Ciutadà XXI – Associació Down Lleida

El dimecres 1 de juliol es va fer  el lliurament de premis del concurs de redacció CIUTADÀ XXI, organitzat per l’Associació Down Lleida, a la plaça Sant Pere de Lleida, en un acte a l’aire lliure, amb aforament reduït i atenent a l’actual situació sanitària. L’entrega de premis, que estava prevista, el passat mes d’abril, es va haver d’ajornar degut a la covid19.

Dos alumnes de la nostra ZER van resultar guanyadors en la categoria de Cicle Superior de Primària:

• 1r Premi: HABIBA BOUKABOUS – Escola de Massalcoreig
  • 2n Premi: ARNAU MORA – Escola Otogesa de Maials

Moltes felicitats als premiats!! I moltes gràcies a Down Lleida per la gran tasca que dueu a terme!!