PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR- Curs 2021/22

Demà dilluns 15 de març comença el període de preinscripció escolar per al proper curs. Els tràmits seran online. Clicant aquí teniu tota la informació.

Us adjuntem les dates clau a tenir en compte, l’oferta inicial de places a les escoles de la ZER i un vídeo explicatiu.

• Del 15 al 24 de març de 2021: presentació de sol·licituds
    Cal presentar la sol·licitud i adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.
  • 25 i 26 de març de 2021: presentació de documentació
    Aquests dies pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.