PINTEM UN MURAL COL.LABORATIU A LES PISCINES DE LLARDECANS!!

El passat dimecres dia 15 de juny vam pintar un mural a les piscines de Llardecans!! L’activitat va estar subvencionada per l’ajuntament del poble ja que el taller i la pintada del mural van estar conduïts en tot moment per dos il·lustradors d’Argentina, la Vero i el Guido.

El dimarts vam iniciar l’activitat amb un taller a l’escola per escalfar motors i entrar en matèria, “cadàver exquisit” va ser l’activitat escollida inicialment, posteriorment tots els nens i nenes van elaborar dibuixos vinculats amb el poble.  El dimecres ja ens vam desplaçar tots i totes a les piscines per pintar entre tots un mural col·laboratiu amb els dibuixos que havíem elaborat cadascun de nosaltres el dia abans.

L’activitat va ser tot un èxit malgrat la calor. Tots i totes vam estar molt motivats i vam aconseguir deixar petjada amb dibuixos i pintures pròpies.

Clica aquí per veure més imatges