PATIS ACTIUS A MASSALCOREIG!

Som l’alumnat de la comunitat dels grans de l’escola de Massalcoreig i us volem explicar què fem cada dia a l’hora del pati:

En una assemblea d’escola vam decidir quins serien els jocs i activitats que volem fer a l’hora del pati, cada matí d’11 a 11:30 hores.

Ens agrada tota la diversitat d’activitats que hem planificat, alhora que hem trobat un espai per cada una d’elles, fem del pati un espai molt actiu i inclusiu.

Tenim zones de joc, zones de relax, zones de conversa, de vegades fins i tot fem bibliopati o fem que tot el pati es converteixi en un espai d’experimentació.

Els nostres jocs són mixtos, fomentem la cooperació i sobretot intentem gaudir molt d’aquesta mitja hora diària en la qual podem compartir moltes experiències amb els altres nens i nenes de l’escola i ara, per fi, sense mascareta!!

Clica la imatge per veure’ns en acció!

1. Jose

Hola, soc el Jose, “l’home del temps” (que l’any passat us va explicar perquè havia nevat…). M’ha agradat molt el que expliqueu i com ho teniu tot molt organitzat a l’hora de gaudir del temps de pati. Teniu unes mestres i una directora de 10… Endavant amb el pati. (jo de vosaltres demanaria a l’assamblea que ampliessin l’horari… ja ja ).