NOVETATS A L’ESCOLA DE MASSALCOREIG!

Benvolgudes de nou famílies!!

Aquest cop, us escrivim per explicar-vos les últimes novetats!

El dimarts de la setmana passada, a la tarda, vam fer una sortida al SOTET. Els i les alumnes de cicle mitjà i superior van preparar un joc de pistes per al grup de cicle inicial i educació infantil. Vam aconseguir trobar un tresor que contenia un berenar boníssim! Vam poder gaudir d’una estona ben divertida a la naturalesa del nostre poble. Mireu, mireu…

També us volem explicar que fa uns dies hem iniciat els espais a l’escola. El grup de cicle inicial ha començat amb l’espai de LES MIL I UNA ARTS i el grup de cicle mitjà i superior amb l’espai de FEM I DESFEM. Amb la situació actual, no podem dur a terme la mateixa metodologia de rodar pels diferents espais. Així que enguany ens hem organitzat diferent, cada trimestre realitzarem un espai dins de l’aula. D’aquesta forma, al llarg de tot el curs, podrem fer els tres espais realitzant un cada trimestre (les mil i una arts, fem i desfem, viatgem pel món).

I les novetats no acaben aquí!! Dijous 15 d’octubre van venir a l’escola dos aprenents de

mestre. Tenim a l’Augé (foto esquerra), que està a cicle inicial, i al Sergio (foto dreta), que està a cicle mitjà i superior. Els tenim a l’escola tots els dijous i divendres. Els ajudarem molt i seguríssim que nosaltres aprendrem moltes coses d’ells. Benvinguts a la nostra escola!

I ara sí, això és tot! Fins aviat!😊