NIT MÀGICA DE REIS

Pels nens, les nenes i les famílies la celebració dels Reis Mags és una de les dates més màgiques de l’any. Els primers dies del trimestre els infants tenen moltes ganes d’explicar com va ser la cavalcada de Reis i què els hi van portar.
Aprofitant aquesta celebració, a l’escola treballem el fet de poder compartir una de les joguines i d’aquesta manera els nens i les nenes tenen l’oportunitat de passar una bona estona aprenent a fer-ho. Vam passar un matí molt entretingut i els nens i les nenes s’ho van passar d’allò més bé jugant amb la seva joguina i amb la dels seus amics i amigues.
L’alumnat d’Infantil 5 anys també vam aprofitar l’ocasió per escriure els noms de les joguines entre tots i totes i dibuixar la que més ens havia agradat.

Cliqueu la imatge per veure totes les fotografies 🙂