MAMA PAPA MENGEU FRUITA

Tots els infants de l’escola, juntament amb els companys més grans de l’Escola de Massalcoreig, hem participat en la campanya ‘Mama, papa, mengeu fruita!’ del Consell Comarcal del Segrià que ha fet parada al Centre Cívic “Lo Ball”.

Hem gaudit d’una actuació de la companyia teatral La Cremallera i un esmorzar a base de fruita cedida per Producció Integrada.

La campanya ‘Mama, papa, mengeu fruita!’ té com a base un missatge d’empoderament de les nenes i els nens, donant-los més responsabilitat i mirant que siguin elles i ells els garants del consum de fruita a casa seva.

Ens ho hem passat molt bé escoltant contes relacionats amb la fruita i jugant amb els companys al ritme de la música!

Podeu veure les imatges pitjant sobre la foto.