LOGO DEL PROJECTE INTERDISCIPLINARI DE ZER

Aquest any,  el projecte interdisciplinari de la nostra ZER s’anomena “Petjades Verdes. Estima i actua.”

Així que vam pensar que necessitaríem un LOGO a l’alçada!

Ràpidament, ens vam ficar mans a l’obra i vam organitzar un concurs a nivell de ZER. En aquest, hi van participar des dels més menuts de les nostres escoles fins als més grans.

Es tractava de fer, utilitzant diverses tècniques artístiques i plàstiques, un LOGO que representes la idea de sostenibilitat que treballarem a través del nostre projecte.

Per escollir el LOGO guanyador de la ZER, ho vam fer seleccionant un dibuix de cada classe de cadascuna de les nostres escoles. Es a dir, de cada grup havia de sortir un dibuix guanyador que passaria a la gran final de la ZER.

Les votacions del dibuix guanyador de cada grup, es va fer de forma anònima i per infants de la mateixa escola. D’aquesta manera, obtindríem una votació justa i democràtica.

La votació final, la vam realitzar entre tot l’equip de mestres de la ZER i d’allí en va sortir el nostre LOGO.

Així que podem dir ben alt i ben fort que tenim LOGO de ZER i n’estem molt orgullosos i orgulloses!

Tenim uns infants que són uns veritables artistes!

1. Queralt Monclus Sanchez

Molt bonica el nou logo de petjades verdes estima i actúa. 🌱🌲🌳🌵🍀🪴Tot un monto verdad es el que volem