L’HORT DE L’ESCOLA COMENÇA A FER A GOIG!

Aquest curs i més que mai ens hem pres molt seriosament la cura i cultiu de l’hort. Tots els alumnes d’infantil i C. Mitjà de l’escola Arc d’Adà de Llardecans, hem treballat fort per aconseguir tenir un hort bonic i que sigui productiu. Cada setmana netegem a fons el recinte on tenim l’hort i la bassa i traiem les males herbes. Aviat collirem espinacs, escaroles i enciams i en volem dedicar part de la producció a una acció social, ja que ho vendrem a la plaça, a un preu simbòlic, per ajudar als nens i nens de Sàhara. Aquest curs hem millorat el material i fins i tot tenim guants de cultiu propis!

Cliqueu per veure més imatges