L’escola Sant Jaume celebra la castanyada.

Durant els passats dies, dilluns 30 i dimarts 31 d’octubre l’escola Sant Jaume va celebrar la tradicional festa de la castanyada. Així doncs, dilluns a la tarda els infants de l’escola barrejats en internivells es van agrupar en 6 petits grups.

Un cop els grups es van trobar, van compartir els ingredients necessaris per fer PANELLETS!!! Amb l’ajuda dels adults i mostran una gran habilitat vam elaborar uns panellets……. boníssims!!

Un cop elaborats els panellets, dimarts a la tarda, després de molts dies de preparació vam començar la festa. En començar la tarde, tots els infants i mestres ens vam trobar al pati del darrera. Allà començant pels petits d’infantil i acabant amb els companys de cicle superior, vam gaudir d’actuacions en català i anglès relacionades amb la festivitat de la castanyada.

Amb les actuacions finalitzades, els infants de l’escola van poder gaudir i jugar amb les 4 estacions de jocs preparades i elaborades en anglès(Musical chair, Mummy wrap, mistery box i pumpkin golf) . En petits grups i sempre amb l’ajuda dels infants de cicle superior vam poder jugar i passar una bona estona.

Tranquils!! que els panellets també ens els vam menjar. Un cop acabats els jocs, vam convidar les famílies i els acompanyants a menjar els panellets elaborats el dia anterior i a brenar coca i suc gentilesa de l’AMPA.