L’escola de Massalcoreig celebra Halloween!

El passat dimarts dia 31 d’octubre l’escola de Massalcoreig va celebrar Halloween. Després de molts assajos els nens i nenes de l’escola van oferir a les famílies diferents actuacions relacionades amb la festa de Halloween.

Per començar i amb una gran presencia de públic els infants d’infantil van oferir 3 cançons amb coreografia, Plou i fa sol, las “tumbas” i “Little pumpkin” van aixecar els aplaudiments dels presents.

En acabar, els més grans de l’escola, sempre dirigits pels presentadors, Mº Cel, Esteve i Natàlia, van recitar poemes i també van cantar cançons com la castanyera, la rumba de les castanyes o ja en anglès, “Nuck Nuck trick or treat”.

Per acabar el matí i amb la col.laboració de l’AMPA, infants, families i mestres van esmorçar plegats panellets, castanyes al pati.

Fotos de la festa.