LA ZER PARTICIPA AL MIL MANERES D’ALCOLETGE!

El passat dimecres 26 d’abril, tots els alumnes de primària de la ZER L’Oliver, vam poder gaudir, per segon any consecutiu, del festival d’arts escèniques “Mil Maneres” que va tenir lloc a Alcoletge. Es tracta d’un festival que any rere any va consolidant el seu lideratge i qualitat, aquesta edició ha estat dedicada al teatre musical i ha comptat amb companyies molt reconegudes arreu.

En les jornades escolars d’aquest festival hem fet dues activitats diferents, taller i espectacle, agrupats en comunitat de mitjans (alumnat de primer, segon i tercer) i comunitat de grans (alumnat de quart, cinquè i sisè).

La comunitat dels mitjans al matí va assistir a l’espectacle “Notes i Films” de la companyia “Ensemble Una Cosa Rara”. Una obra on la música dels clarinets i el cinema han anat de bracet per oferir un espectacle ben entretingut. A la tarda van realitzar el taller del contacontes musical.

La comunitat dels grans al matí va realitzar el taller de ritmes i després de dinar va gaudir de les cançons que la companya “Egos Teatre” ens va oferir en la seva obra “Tot esperant a Will”.  Aquesta companyia ha estat premiada amb el premi Feten al millor espectacle musical Feten 2022. En acabar l’espectacle es va establir un diàleg amb les actores i l’actor d’aquesta companyia, vam poder fer moltes preguntes i ens van aclarir i explicar moltes coses relacionades amb l’obra i el teatre musical en general.

Al voltant de les 4 de la tarda ens vam dirigir a l’autocar per tornar als nostres pobles portant a les nostres motxilles la satisfacció d’haver compartit amb els companys i companyes de la ZER un dia ple de notes, música, ritmes i rialles.

Cliqueu la fotografia per veure les imatges d’aquest gran dia!

1. Txell Martí (MAIALS)

La sortida a Alcoletge va ser molt divertida tant la de l’any passat com la d’aquest any perquè ens van preparar activitats molt divertides. 🙂