LA VOLTA MÉS ORIGINAL AL PATI

El dia 6 d’abril es celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física. Després de la situació de confinament i tancament de les escoles el curs passat, no volíem deixar passar l’oportunitat de gaudir d’aquest dia, sota el lema “Cada pas compta”. Així doncs, durant aquesta setmana, hem realitzat “La volta més original al pati” a les quatre escoles de la ZER. Es tractava de fer el desplaçament més original possible donant una o vàries voltes al pati segons l’edat.

Si voleu veure imatges de les voltes que vam fer tots els nens i nenes de la ZER, clickeu damunt el poster. Vam passar una bona estona mentre realitzavem activitat física.

Recordeu que l’OMS recomana realitzar 60 minuts d’activitat física diària! #cadapascompta