LA MARATÓ I L’ESCOLA SANT JAUME

Estem vivint un dels moments més difícils dels darrers temps, provocat per la pandèmia del coronavirus. Davant de la necessitat d’avançar en la recerca de la Covid-19, La Marató d’enguany estarà dedicada a la Covid-19.

Des de l’inici de l’epidèmia a Catalunya, els mitjans de comunicació de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals han treballat intensament per donar resposta a les necessitats de la ciutadania, amb informació, divulgació i sensibilització social sobre tots els aspectes de la crisi pel coronavirus. Ara, juntament amb la Fundació La Marató de TV3, des de la mateixa exigència i responsabilitat de servei públic, la Corporació posa aquesta acció solidària col·lectiva al servei de les que són màximes necessitats socials i de la salut avui dia.
La Fundació La Marató centrarà els esforços per sensibilitzar i divulgar sobre la Covid-19 i apel·larà a la solidaritat dels ciutadans per sumar recursos que permetin avançar en la recerca que millori la qualitat i l’esperança de vida de les persones afectades per aquesta malaltia de gran abast.

Des del 1992, La Marató ha recaptat prop de 202 milions d’euros i ha finançat 872 projectes de recerca, que han dut a terme 1.369 equips, amb la implicació de 8.000 investigadors.
Gràcies a la solidaritat ciutadana, gràcies a totes i tots, aquest any més que mai volem aportar el nostre granet de sorra.
A l’escola Sant Jaume de la Granja d’Escarp hem dedicat algunes estones per crear amb materials de rebuig, dibuixos i creacions dels alumnes, unes guardioles per a tots els del poble, així tothom podrà participar i fer alguna aportació per col·laborar amb La Marató.
També hem fet petits treballs manuals per totes aquelles famílies que vulguin col·laborar.
Els alumnes i els mestres estem força engrescats per fer totes aquelles activitats que estan al nostre abast i al vostre, gràcies.