La màquina de fer escuma

1. FRANCIS

Aquest experiment m’ha semblat molt, molt divertit. És molt motivador. Moltes felicitats.

Volia recordar que aquests experiments són una manera d’introduir el pensament científic i la ciència a les nostres aules, aprofitem-los sempre per llençar una pregunta, per fer pensar al nostre alumnat… què creus que passarà amb l’escuma??? I altes preguntes que portin als infants a pensar i fer créixer el seu raonament.

Amb aquests experiments podem conversar amb el nostre alumnat i en família sobre el que ha passat, no ens quedem només en l’activitat, busquem la reflexió.

Moltes gràcies.