LA DONA I LA MÚSICA

El passat divendres 5 de març i avui dilluns 8 de març, dia de la dona treballadora, l’alumnat de la ZER hem pogut gaudir de música en directe de la mà de la trombonista i cantant lleidatana Joana Cebolla, acompanyada del contrabaixista lleidatà Ignasi Gonzàlez.

L’activitat ens ha permès conèixer l’artista lleidatana a través de preguntes que havíem preparat al llarg de la setmana anterior, veient com dones tan properes del nostre territori tenen tan talent i posen tan entusiasme al que fan. També hem pogut escoltar dos instruments que no estem acostumats a escoltar: el trombó i el contrabaix, tocant jazz, un altre estil de música que hem descobert i hem vist que ens fa moure tot el cos!!

Ha estat una experiència plena d’emocions i participació ja que també hem tingut una mica de responsabilitat acompanyant els músics fent de trens i picant de mans!

Volem agrair a la Joana i a l’Ignasi el fet d’apropar-nos la música a l’escola en aquests temps, cosa que valorem molt positivament! Gràcies, Joana i Ignasi, per l’experiència que hem pogut viure amb vosaltres! Us esperem ben aviat!

Si voleu veure algunes fotos i vídeos de l’activitat, cliqueu aquí i gaudiu!

Salut i molta música!

1. Jana

MOLT BONS MUSÍCS !!! Espero tornar-los a veure i estar amb vosaltres , desde l’escola de Massalcoireig petons i abraçades