JUGUEM A ESCACS

Durant aquest trimestre els i les alumnes de cicle superior i alguns grups de cicle mitjà de la ZER han tingut l’oportunitat de participar en una activitat extraescolar d’escacs.

L’activitat ha estat tot un èxit i els i les alumnes s’ho han passat d’allò més bé. Els monitors que han vingut a l’escola, la Laura i el Josep, de l’Acadèmia d’Escacs Josep Oms de Lleida, han ensenyat diferents moviments i estratègies d’una manera molt lúdica i dinàmica per ser els millors jugant a escacs!

L’activitat ha estat organitzada gràcies a una dotació econòmica del Consell Esportiu del Segrià a través del Pla Català de l’Esport a l’Escola, que promou l’activitat esportiva entre l’alumnat de les escoles de Catalunya.

Esperem poder repetir l’experiència!

(Cliqueu a la fotografia per veure’n les imatges.)