JOCS, ESPORTS, AIGUA I MOLTA DIVERSIÓ!!!

El dissabte dia 8 de Maig ha tingut lloc al poliesportiu del nostre poble la Jornada Lúdica Esportiva que el Pla Català de l’Esport ha promogut a la nostra ZER.

Aquesta jornada es caracteritza per oferir a tot l’alumnat de les nostres escoles un matí de dissabte practicant diversos esports i jugant: hem pogut practicar minigolf, pàdel, tennis taula, hoquei i també hem gaudit fent circuits i curses.

En acabar aquesta trobada estàvem tan acalorats i acalorades que ens hem ruixat amb la mànega d’aigua que el Nico ens ha instal·lat, tot ballant i refrescant-nos ens hem divertit moltíssim.

Abans de marxar hem fet un fort aplaudiment als monitors i monitora que han organitzat la jornada; el Jordi, l’Adrià, el Joan i la Mireia.

Esperem repetir aquesta experiència perquè ens ha agradat moltíssim.

Les imatges parlen per elles mateixes, no us les perdeu!!

Per veure les fotos i els vídeos cliqueu aquí:https://photos.app.goo.gl/mpVLzhr7JFFEU9qz5