JA TENIM LOGO!!

Com ja es tradició a la nostra ZER, un cop iniciat el curs convoquem el concurs del LOGO del projecte interdisciplinar de la nostra Zer.

Tot l’alumnat de la Zer fa el seu disseny i cada escola realitza una primera selecció de dibuixos, aquesta selecció es porta al Claustre de Zer i allà es vota el que més agrada o el que més s’adiu al projecte.

Aquest curs el nostre projecte tractarà sobre les energies i el nostre lema és:

L’ENERGIA QUE ENS MOU

Tot seguit us presentem el dibuix guanyador realitzat per l’alumna Júlia Peralta Vergé de cinquè curs de l’escola de Massalcoreig.

Moltes felicitats Júlia!!!!

Us compartim un petit vídeo i les fotos on podeu veure lo contenta que està la Júlia i els seus companys i companyes. IMG_5224

Aquí podeu veure les fotos.