INICIEM UN NOU PROJECTE AMB EL BIBLIOBÚS!

Cada dimecres quinzenal arriba al nostre poble el Bibliobús. És ja una visita esperada pel que representa i pel que ofereix. Els nens i nenes de Llardecans i també els adults l’esperem amb ànsia; és l’hora de tornar contes, llibres, cd… i d’agafar-ne de nou. Quan són petits/es els infants observen amb atenció el ritual d’emportar-nos llibres i contes sense pagar i se n’estranyen. A mesura que es fan grans  ho van entenent.

Per tal d’afavorir la relació entre l’escola i aquest servei i alhora fomentar el gust per la lectura, l’escola ha iniciat un nou projecte en el que cada dimecres de bibliobús i de forma alterna l’alumnat de l’escola es desplaçarà fins la plaça mitja horeta abans d’acabar la diada escolar per tal de gaudir de la màgia dels contes, de la disbauxa de la tria i de l’emoció del préstec. Aquest passat dimecres van iniciar la visita l’alumnat d’Infantil i van gaudir molt amb el conte que els va explicar la Carme.

Moltes gràcies!!