INICIEM ELS ESPAIS D’APRENENTATGE

Aquest octubre a l’escola Sant Jaume els alumnes de primària hem iniciat de nou els espais d’aprenentatge. El curs passat va ser novetat i a causa de la pandèmia no els vam gaudir tant com hauríem volgut. Així que aquest curs, tot i no poder fer-los en comunitats, els farem cadascú al nostre cicle.

Els alumnes de cicle superior hem començat per “Les mil i una arts”. Ens encanten les propostes, treballem en un ambient tranquil i gaudim aprenent!

Als alumnes de cicle mitjà ara ens toca “Viatgem pel món”. Junts viatgem pels 5 continents aprenent cultura, música, menjars, jocs, tradicions,… de diferents racons del món.

I finalment els alumnes de cicle inicial estem molt engrescats al “Fem i desfem” construint, experimentat i pensant les propostes que se’ns plantegen.

Aquí us deixem algunes fotos dels nostres espais! Més endavant en seguirem compartint!