I Cursa “Save the children” a la ZER l’Oliver.

Gran èxit de participació en la primera cursa solidària “Aigua per a tothom” proposada per la ONG, “Save the children”. La passada setmana les diferents escoles de la ZER van sortir al carrer per ajudar els nens de l’Àfrica amb la seva solidaritat. Així doncs, infants, mestres, famílies i veïns dels pobles de la Zer es van organitzar per, de forma organitzada aportar el seu granet de sorra i recolzar aquesta gran iniciativa per fer arribar l’aigua als indrets de Mauritània que encara avui, no disposen d’aquest be.

Per participar es va donar la possiibilitat de còrrer en la mateixa cursa o bé, aportant una petita ajuda econòmica. Tant les curses com les aportacions van ser un èxit rotund ja que tots els participants es van implicar molt. Econòmicament,  i després de fer el recompte de totes les escoles i pobles participants, vam aconseguir arroplegar un total de 376 euros.

Fotos de les diferents curses