GROC, TARONJA, VERMELL I MARRÓ…

Estem iniciant novembre i a l’escola fa dies que hem observat que els colors de les fulles dels nostres arbres han canviat, el verd ha donat pas a grocs, taronges i marrons, els colors de la tardor.
I amb el ritme de les estacions a l’escola també tenim activitats pròpies de cada temps, cada curs, per aquestes dates, el Nico i el Cesar esporguen els arbres i també collim les olives de l’olivera, ara aquestes olives de la nostra collita estaran un temps en aigua i herbes aromàtiques per tal que puguem menjar-les en breu. Les famílies també ens ajuden a preparar un racó dels fruits de la tardor al porxo. I entre fulles a terra, magranes, castanyes i ganes d’estar vora el foc ens trobem amb la castanyera i els panellets i l’escola es vesteix de festa per cantar a la tardor.