Festival de Nadal a Massalcoreig

Després d’un trimestre carregat d’experiencies, aprenentatges i tasques, moltes tasques, els nens i nenes de l’escola de Massalcoreig, junt amb els seus mestres, van oferir un Festival de Nadal molt entretingut i divertit als assistens. Els nens i nenes de la classe d’infantil van iniciar l’acte oferint les cançons que havíen treballat amb la Carme i en César. Acte seguit, va arribar l’actuació dels infants de cicle inicial i cicle superior, també han cançons treballades a les assignatures de música i anglès.

Abans d’acabar l’acte vam tenir una petita sorpresa en gaudir d’una actuació força entretinguda com va ser el ball dels gots que van oferir els nens i nenes de cicle superior. Tot una obra d’art amb uns gots i una cançó.

Però les sorpreses no es van acabar aqui, durant l’actuació es va presentar a l’escola un dels patges reials dels Reis Mags. Així que aprofitant l’avinentessa els infants de l’escola, un per un van donar-li la seva carta de reis personalment. Fotos de la Festa