FESTA SOLIDÀRIA A LLARDECANS PER L’ONG CASA TERRA!

Aquest passat diumenge vam celebrar a la Plaça de Llardecans la Festa Solidària per l’ONG Casa Terra. En aquesta vam podem visualitzar el documental Mama Congo, que vam treballar prèviament amb els més grans a l’escola, i posteriorment es va fer un col·loqui amb els periodistes que van elaborar el documental i que es va projectar per TV3.

Un dels activistes més actius de l’ONG Casa Terra és l’Alguer Miquel, cantant de Txarango, a qui vam tenir el gust de conèixer i que ens va explicar molt bé els projectes i programes que l’entitat té en diferents parts del món i en concret amb la República Democràtica del Congo.

L’objectiu de la festa era conèixer les necessitats de les dones del Congo i recaptar diners per la causa.  Així que tot l’alumnat de l’escola va participar en l’elaboració i la posterior venta de productes: caixetes de fusta i espelmes decorades amb la tècnica del decoupage, i bombons solidaris. També es va fer un relleu transportant aigua per la plaça i l’ajuntament va fer un vermut musical Solidari.

Va ser una jornada molt alegre, solidària i empàtica i on tothom va posar el seu granet de sorra per fer d’aquest un món millor!

Clica aquí per veure més imatges