Festa de la Llengua materna a l’escola Sant Jaume.

Un any més l’escola Sant Jaume va acollir la gran festa de la Llengua Materna. Enguany com el projecte interdisciplinar està relacionat amb les festes majors, les families de l’escola s’han atançat a l’escola a explicar i fer-nos reviure com es viuen les festes majors o celebracions importants als seus països d’origen.

Així doncs, la Khadija, Latifa, Fatiha, Valerica, Missleidy i Cristina van organitzar una tarda molt entretinguda explicant-nos entre d’altres la festa del Corder, la festa de Sant Gaietà, l’any nou a Romania o la festa de Sant Joan.

A més d’explicar-nos els diferents actes que es porten a terme, les families van tenir el detall de aportar també els menjars típics per les celebracions i mostrant-nos fins i tot, els diferents balls dels quals gaudeixen.

Els nens i nenes de l’escola van quedar asombrats amb les explicacions i ben tips amb els menjars tant bons que van portar.

Moltes gràcies.