FEM UNA AMANIDA DE L’ARC DE SANT MARTÍ

Benvolgudes famílies!!

Els més petits de l’escola estem immersos en el Programa Salut Integral per tal de treballar l’adquisició d’hàbits d’alimentació saludable, el desenvolupament de l’activitat física i el coneixement del cos i del cor.

Una de les activitats que hem dut a terme ha estat la preparació d’una amanida. Hem collit els enciams i les pastanagues que tenim plantades a l’hort de l’escola per fer l’amanida i també hem afegit tomata, panís i nous. A més, hem aprofitat aquesta activitat per consolidar els colors, ja que hem associat cada color de l’arc de Sant Martí amb una fruita o verdura.

La veritat és que l’amanida ens ha quedat boníssima.

Cliqueu a l’enllaç per veure les fotos: https://photos.app.goo.gl/1bpWbvy8QcZTMDxP6