FEM CODONYAT I PANELLETS!

Aquesta setmana i amb l’ajuda de la Lourdes, la padrina de la Queralt, tota l’escola vam fer codonyat. El dilluns el vam netejar, tallar i hi vam afegir sucre per a la maceració i el dimarts el vam coure i el vam triturar.

Avui ja ho hem tingut tot a punt per elaborar els ansiosos panellets. Abans però, l’alumnat de CM i CS de l’escola ens han fet una presentació amb el suport d’un PowerPoint explicant tot el procés que hem anat seguit per arribar a tenir la farina d’ametlles.

Després ens hem posat mans a l’obra! Aquí en teniu el resultat (cliqueu a la imatge per veure’n totes les fotografies):