EXPERTS I EXPERTES EN ALIMENTACIÓ!

Els dijous a la tarda, a la classe dels Llamps de l’Escola de Massalcoreig, ens hem dedicat a estudiar la salut i l’alimentació. Ho hem fet en tres parts:

1- Hem conegut els diversos tipus d’aliments, hem experimentat amb el greix dels aliments i hem confeccionat la nostra piràmide dels aliments. També hem estudiat les dents i els hàbits saludables i la higiene bucal.

2- Hem observat el menú del menjador de l’escola i hem realitzat els nostres menús equilibrats i ens hem adonat que en l’equilibri i la varietat està la clau.

3- Hem convidat a la Doctora Maria Jové, ella ens ha explicat el sistema digestiu i els beneficis d’una bona alimentació. Com que els sistema digestiu ens ha semblat tan interessant l’hem estudiat tot utilitzant el davantal que veureu a les fotos. També l’hem fet amb plastilina, no ha estat fàcil però ens hem esforçat i hem entès molt bé el recorregut que fan els aliments un cop els masteguem i engolim.

I per celebrar la nostra expertesa hem ballat tots plegats el “Baile de la Fruta” del grup Pica Pica i hem berenat una macedònia d’allò més bona.

Aprendre d’aquesta forma tan participativa i significativa ens ajuda a no oblidar mai el que anem descobrint i experimentant. Estem satisfets de ser uns experts i expertes en alimentació!!