ENS VISITA LA NÚRIA PER EXPLICAR-NOS TOT EL QUE CAL SABER EN REFERÈNCIA ALS SUCRES!

El passat divendres, la Núria, mare de tres alumnes de l’escola, dietista i nutricionista va acceptar venir a l’escola per explicar-nos com podem millorar la nostra dieta perquè sigui més saludable. Primer ens va fer una explicació molt acurada dels diferents aliments que existeixen i com els classifiquem. I seguidament ens va fer un taller molt interessant en el que cadascú analitzava etiquetes de diferents productes que es troben al mercat per observar la quantitat de sucre que porten. Ens va quedar molt clar que el número 5 en alimentació és un número molt significatiu: s’aconsella menjar 5 peces de fruita i verdura al dia i  5gr és el màxim de sucre que han de ingerir els infants al dia.

Moltes gràcies Núria, el curs que vinent t’esperem!

Si desitgeu veure més fotografies d’aquesta activitat, podeu fer clic aquí o al damunt de la fotografia.