ENS INICIEM EN LES EXPOSICIONS ORALS

Avui els nens i nenes de Cicle Inicial han fet la seva primera exposició oral preparada.

Durant els darrers mesos hem treballat els animals, un tema que ens ha encantat a tots! Com a tasca final havíem de fer una fitxa d’investigació on cadascú escollíem l’animal que més ens agradava. Aquesta fitxa ens servia com a resum i a la vegada com avaluació de tot allò que havíem après.

Quan vam presentar la tasca va agradar molt la idea i un dels infants va proposar poder explicar l’animal a la resta de la classe i així aprendre entre tots coses d’altres animals que no fos el nostre.

Com els dilluns treballem l’expressió i la comprensió oral, hem aprofitat per exposar les nostres fitxes d’investigació i ensenyar el dibuix de l’animal que hem escollit cadascun de nosaltres.

Aquí teniu una mostra de les exposicions.