EL LAPBOOK DE LA TARDOR DELS ALUMNES DE P5

Al llarg de tot el primer trimestre els alumnes de p5 hem estat treballant un lapbook de la tardor. Hem après característiques de la tardor, endevinalles, dites, poemes, els fruits més característics d’aquesta estació i la festa més assenyalada.

Ho hem portat a terme a les hores de psicomotricitat fina i de descoberta de l’entorn. Ha estat un treball molt intens, on hem escrit, llegit, memoritzat, pintat, retallat, punxat, enganxat paperets i,… sobretot ens ho hem passat molt bé.

Aquí us deixem les fotos de diferents moments de l’elaboració del lapbook i també el resultat final. Esperem que us agradi.

Si desitgeu veure més fotografies, cliqueu aquí.