EL CARNAVAL A LA ZER

Com bé sabeu, aquesta setmana passada vam estar celebrant el carnaval complint amb les ordres del Rei Carnestoltes i fent diferents activitats relacionades amb aquesta festivitat.

Val a dir que els nens i nenes de la ZER van esforçar-se per venir disfressats i disfressades d’acord com tocava cada dia.

El dijous gras, a les escoles de la ZER, vam dur per esmorzar entrepans de truita o llonganissa per menjar-los tots i totes plegades, i en algun dels nostres pobles hi va col·laborar l’AFA de l’escola.

Finalment, el divendres vam celebrar el final del Carnaval duent a terme una gimcana, una rua pel poble, menjant pancakes que havíem cuinat anteriorment …

Si desitgeu veure fotos d’aquests dies, cliqueu damunt de l’escola que vulgueu veure.

Escola Sant Jaume

Escola Otogesa