EDUCACIÓ INFANTIL TAMBÉ US VOL SALUDAR!

Benvolgudes famílies,

Ja fa uns dies que hem iniciat el curs i estem molt contents i contentes de poder retornar a l’escola i retrobar-nos amb els nostres amics i amigues. A més, aquest any han començat 4 companys nous a P3!

A part de conèixer-nos, ficar a punt la classe i jugar, estem treballant molt.

Aprofitant el bon temps dels primers dies, vam sortir al pati a fer una activitat de plàstica. Vam pintar un Arc de Sant Martí entre tots per decorar la classe i encoratjar-nos a pensar que tot anirà bé.  Aprofitant l’ocasió i que feia molt bon dia, també vam jugar amb materials naturals: pedres, pals, tubs de cartó i taps de suro.

A més, aquests primers dies els alumnes de P3 hem començat a treballar el nostre nom, tot coneixent la inicial d’aquest. Els alumnes de P4 estem acabant de consolidar-lo i les alumnes de P5 estem aprenent a composar-lo amb lletra lligada.

Ens ho passem genial!

No deixeu de mirar el blog, anirem penjant el que anem fent!

Fins ben aviat.