Creem el nostre instrument! – Maials

Aquests darrers dies, els nens i nenes de Cicle Mitjà hem estat treballant les famílies d’instruments durant les classes de música.

Un cop descoberts tots els misteris, era hora de passar a l’acció i ser nosaltres els protagonistes! Així que cada infant ha creat el seu propi instrument! Abans però, tots plegats vam construir una rúbrica, que després utilitzaríem per coavaluar-nos.

Més tard, vam exposar les nostres creacions a la resta de la classe.

Per últim, avui hem preparat una súper exposició d’instruments, on hem mostrat a tota l’escola la nostra feina d’aquests darrers dies. Per fer-ho, primer hem hagut de crear les normes per als visitants de l’exposició, preparar-ne el recorregut, escollint com organitzàvem les taules i com col·locàvem els instruments i avisar a tota l’escola de l’exposició que estàvem preparant.

I ha sigut tot un èxit!

Com, que no us ho creieu? Doncs aquí en teniu la prova!