COMPARTIM CULTURES

Aquesta setmana també ha estat una setmana especial per gran part de l’alumnat i les famílies de la nostra escola, ja que dijous 13 van celebrar la festa que marca el final del dejuni del Ramadà, anomenada Id al-fitr.

A cada classe, hem parlat amb els companys i les companyes que han celebrat aquesta festa per a què ens expliquessin en què consisteix i compartir així diferents cultures.

Els nostres alumnes que han fet el Ramadà en primera persona, ens han explicat que durant el dia no poden menjar ni beure, només ho poden fer durant la nit. Diuen que és un acte molt dur i sacrificat, ja que et sents més cansat i has de tenir molta força de voluntat per aguantar la gana i la set. Però és una celebració que els ajuda a solidaritzar-se amb les persones que pateixen i els fan més conscients d’ajudar als que ho necessiten.

La mare de la Yasmine i el Saif ens ha portat cuscús amb pastanaga, carabassa, faves i cigrons, a més d’uns dolços. Estava tot boníssim!! Gràcies!!