CELEBREM EL NADAL A LA ZER L’OLIVER!

El primer trimestre l’hem acabat carregat d’activitats que envolten la festivitat de Nadal.

A l’Escola Arc d’Adà de Llardecans van començar el dimarts dia 20 de desembre amb mooooolts nervis! Era el gran dia, el dia del festival de Nadal i tot havia de sortir bé, havien assajat força i es sabien els texts i les cançons. Al matí van fer un assaig general i a les 15:30h van començar l’obra enmig d’una sala a arrebossar. El festival va durar una hora i mitja en la que grans i petits van gaudir de l’experiència, uns com actors i els altres com a espectadors.

En acabar, van aprofitar per acomiadar-se de l’Amparo, que durant 29 anys ha regentat el bar Setien del poble. Li van fer un petit homenatge regalant-li un quadre de dibuixos elaborats pels nens i nenes de l’escola. Va ser molt emocionant.

I abans de marxar no podia faltar la degustació de torrons i bombons que els nostres alumnes van repartir entre els seus familiars i veïns/es del poble.

L’endemà, i ja amb l’alegria al cos de l’èxit del festival, van fer el tradicional aperitiu nadalenc i van fer cagar el tió. Aquest any, a banda de llaminadures i xocolatines, va cagar una bola per l’arbre personalitzada!!

Clicant la imatge podreu veure totes les fotografies!

A l’Escola de Massalcoreig el darrer dia de classe va ser molt intens. En primer lloc calia decorar bé l’escola per tal de rebre a l’hivern de la millor manera: flocs de neu a les finestres, lletres, gotetes brillants… Per realitzar aquesta tasca ens vam dividir en tres grups internivell i vam retallar, acolorir lletres, etc.
Un cop acabada la decoració vam esmorzar i sortir al pati, feia un solet espectacular! En entrar del pati ens esperava el Tronc de Nadal!! Cada grup va fer cagar el tronc/tió.
Com que calia esperar el torn del grup per anar a fer cagar el tronc, als mitjans i grans hi va haver temps per entregar els pongos/amic invisible de les nostres classes, va ser molt divertit, vam riure molt.
Per finalitzar aquest darrer matí vam obrir els regals i tot menjant algunes xocolatines vam jugar i gaudir de tot; regals, joguines, decoracions, música…

Pitjant la imatge podreu gaudir d’un bon recull d’imatges!

A l’Escola Otogesa de Maials el dimecres dia 21 de desembre vam viure l’últim dia d’escola amb molta il·lusió. Tots els nens i nenes estaven preparats pel gran festival i per les sorpreses que ens esperaven!

Des del dia que vam anar a buscar el Tió de Nadal, la canalla li va estar donant menjar pel gran dia. I així va ser. Tots i totes vam cantar i fer cagar el Tió que després de tants cops ens va portar unes xocolatines per a tothom.

Després d’esmorzar vam anar a la Societat pel gran espectacle on estaven convidades les famílies. Allí vam tocar la flauta i altres instruments, vam recitar poemes i vam cantar totes les cançons de música i anglès que havíem estat assajant durant les setmanes anteriors.

Tots i totes ho van fer tan i tan bé, que fins i tot vam rebre la visita del Pare Noel!! Vam poder parlar amb ell i ens va portar un detall per a cada nen i nena de l’escola. Ens vam alegrar molt de veure’l un any més!

Va ser un matí molt emocionant! Esperem que tant canalla, mestres i famílies gaudíssiu del festival.

Fent clic a la foto, podreu accedir a les fotos i vídeos d’aquell dia.

A l’Escola Sant Jaume de La Granja d’Escarp les activitats es van repartir entre els diferents dies de la setmana.

Per escalfar motors vam començar amb un concurs de pesebres i arbres de Nadal, els quals van quedar exposats a l’escola perquè totes les famílies els vinguessin a veure.

Després de molt estudiar i assajar, el dilluns a la tarda va tenir lloc el festival de Nadal! Aquest any era especial, tornàvem al ball després de dos anys i ho fèiem per a representar una obra que ens havia escrit la Senyoreta Cris. Grans i petits vam participar cantant, tocant instruments i representant diferents escenes. Va ser tot un èxit!

El dimecres era especial per molts motius: últim dia del trimestre, dia de cagar el tronc, visites de les famílies… Primerament, vam veure pel·lícules per grups a les classes. Abans d’esmorzar vam fer cagar el tronc i aquest any ens va sorprendre cagant uns llibres molt bonics i uns blocs per a jugar a jocs de taula. A l’hora d’esmorzar vam parar una taula molt molt gran a la biblioteca de l’escola amb tot de delícies que havien portat les famílies. Les més agosarades ens havien preparat menjars típics de les seves terres, altres ens compartien dolços típics de Nadal… Entre tots vam organitzar un esmorzar molt apetitós que vam compartir amb pares, mares, padrins i padrines. Aquest esmorzar va ser el punt de trobada dels infants amb les famílies per a acabar el matí realitzant tots junts uns tallers on vam realitzar treballs manuals de Nadal.

Clicant a la imatge podreu veure les fotos d’aquests dies tan especials!

1. Txell Martí (MAIALS)

Va ser molt divertit el dia del festival, també vam cagar el tronc i ens va cagar xocolata, ens ho vam passar molt bé perquè ho vam fer molt bé al festival.

2. DANI

VA SER MOLT DIVERTIT ENCARA QUE JO NO ESTIGI I VA SER DIVERTIT PERQUÈ BAN DONAR REGALS I XOCOLATA DEL TRONC I COM QUE JO NO ESTAVA QUAN VAIG ARRIBAR A l’Escola MEU BAN DONAR, TAMBÉ Perquè LES CANÇONS EREN MOLT Boniques.

3. (Maials)Lilah Tarragó

Que divertit que ho vau passar!!
    No vaig anar perquè estava a Japó.
    Em va agradar molt els regals que ens van regalar el tió el Pare Noel i els reis.