CELEBREM EL DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU A L’ESCOLA ARC D’ADÀ

El passat dissabte dia 30 de gener era el dia mundial de la No violència i la Pau i, a l’escola de Llardecans hi vam dedicar tota una jornada el dijous 4 de febrer. Aquest any el fil conductor, que ha estat compartit amb la resta d’escoles de la ZER, ha estat les persones migrants. Les desigualtats socials, les pors, els patiments, i tot el que genera un procés migratori. Hem llegit el llibre “amic meu” i a partir d’aquí hem establert debats. També hem fet gimcanes, i un gran mural compartit de ZER. Per acabar la jornada l’alumnat de 6è va llegir un manifest i tots/es vam enganxar a la tanca de l’escola desitjos de pau, de solidaritat, d’empatia. Per finalitzar vam cantar cançons que havien treballat prèviament amb la Júlia, la mestra de música. Ha esdevingut una jornada molt emotiva i on hem remogut petites consciències que faran de ben segur, grans passos per la humanitat.

Clica a sobre per veure les fotos