Celebrem el 25è Aniversari de la ZER L’Oliver

El passat dissabte 27 d’abril la ZER L’Oliver va celebrar els 25 anys de la seva creació. Ens  vam trobar al poble de Maials per viure una jornada d’activitats esportives, lúdiques i molta alegria!!

La festa es va iniciar ben d’hora amb les curses infantils, on alumnes, famílies i mestres ens ho vam passar molt bé veient com els nens i nenes de la ZER completaven un petit circuit. Un cop acabades les curses, una dolça xocolatada ens esperava al pati de l’escola. A més,  l’escola es va guarnir amb petits racons plens de records i  experiències d’aquests 25 anys: recull de fotografies, les 25 edicions de la revista “Pa amb oli” i el lipdub que hem fet en motiu del 25è aniversari de la ZER.

Els alumnes més grans ens van donar la benvinguda i per fer gana vam fer una cercavila amb la colla gegantera i els grallers de Maials. També van venir els gegants d’altres pobles de la ZER i plegats vam dansar pels carrers de Maials en un ambient molt festiu.

Al pavelló ens vam aplegar més de 400 persones per compartir un dinar de germanor elaborat per “La cuina de l’Araceli”, i tot seguit vam fer els parlaments les diferents directores que ha tingut la ZER L’Oliver durant aquests 25 anys. També es va fer entrega de records d’aquest dia als ajuntaments dels pobles, representats pels seus alcaldes i alcaldessa, a la inspecció educativa rep les AMPES i a les diferents directores que han passat per la ZER.

I després vam fer una gran rifa amb els productes que molt amablement van donar empreses i petits comerços dels pobles que formen la ZER. Milions de gràcies!

Per la tarda la gresca no es va aturar…els nens van poder jugar als inflables i a jocs de fusta junt amb les seves famílies. I per acabar la jornada vam gaudir de l’espectacle d’animació del “Titiriteros de Binéfar” que van fer ballar a petits i grans.

Des d’aquí volem agrair la col·laboració de totes aquelles empreses, petits comerços, ajuntaments, famílies, alumnes, mestres, etc. que gràcies al seu suport han fet possible que la festa fos tot un èxit!

I a totes les persones que van venir a celebrar-ho amb tots i totes nosaltres i aquelles que tot i no poder venir les teníem ben presents!!

Moltes gràcies a tothom i per molts anys!!

Fotos del 25è Aniversari.