CASTANYADA A L’AIGUABARREIG

La tarda del divendres dia 30 d’octubre els alumnes de l’escola Sant Jaume de La Granja d’Escarp hem anat a celebrar la Castanyada a la zona de barbacoes propera a l’Aiguabarreig.

Allí envoltats d’arbres, fulles i colors de la tardor hem ballat i cantat les cançons que hem après a música i anglès. Ha estat molt bonic poder veure les actuacions dels nostres companys i companyes en un entorn privilegiat. I per acabar hem menjat unes castanyes boníssimes que ens ha comprat i torrat l’AMPA de l’escola, moltes gràcies!

Us deixem un munt de fotos i vídeos amb les actuacions. Ens ho hem passat genial i esperem tornar-ho a repetir ben aviat!😊

BONA CASTANYADA A TOTHOM!🌰