CANVIA LA MIRADA

Benvolguda comunitat educativa,

Com ja sabeu els darrers cursos la ZER L’Oliver ha iniciat un procés de transformació educativa dins del programa PACTE del departament d’educació. L’equip de mestres ja fa temps que treballem en aquesta línia per tal d’adaptar les nostres escoles a la realitat del segle XXI. Vam iniciar espais i ambients d’aprenentatge, nous horaris i claustres pedagògics on debatre i avançar en el canvi. A més, estem realitzant cursos de formació per anar assolint més estratègies vers un canvi metodològic real i conscient.

En el marc d’aquest procés us volem informar que la setmana vinent, les 4 escoles de la ZER, treballarem amb els vostres fills i filles aquest propòsit de pensar i repensar l’escola que volem. Sota el lema “Canvia la Mirada” farem dinàmiques per donar veu al nostre alumnat que són el pal de paller de l’escola i el futur de la societat.

Però aquest procés no penseu que acaba aquí, ben al contrari, també us necessitem a vosaltres famílies, que teniu molt a dir en aquesta tasca compartida d’educar als vostres fills i filles, on la relació família-escola és la clau de l’èxit. Per això, més endavant us convidarem a venir a l’escola per a fer aquest “Canvi de Mirada” des de la vostra vessant.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i seguim avançant plegats/des!