ANEM A L’AIGUABARREIG!

El dijous 10 de març, els alumnes de Cicle Mitjà i Superior de l’escola de Llardecans i Maials vam anar a l’Aiguabarreig. Vam poder passejar per la passarel·la que travessa el bosc de ribera on vam veure tota la flora i la fauna que hi ha, a continuació vam fer una activitat de descoberta del bosc de ribera. Amb molta atenció vam poder escoltar alguns ocells. També vam veure les xarxes on quedaven atrapats els ocells per poder-los anellar. Vam fer un taller d’anellament d’ocells on el Sergi Sales, un gran ornitòleg, ens va ensenyar tot el procés per identificar i registrar un ocell.

A la tarda ens van venir a veure els companys i companyes de Cicle Superior de l’escola de la Granja d’Escarp, ens van fer de guies per l’Aiguabarreig i ens van explicar moltes coses interessants sobre la unió dels rius Segre i Cinca.

Va ser un dia genial i ens ho vam passar molt bé!

Clica aquí per veure més imatges

1. Txell Martí Piñol(MAIALS)

M’ho vaig passar molt bé perquè va ser molt divertit alliberar un ocell.🐧🐦🐤