2ª Trobada AFA’s ZER l’Oliver

El diumenge 14 de maig es va celebrar la 2a trobada de famílies d’alumnes de la ZER l’Oliver a Maials. Més de 200 persones es van trobar a Maials per compartir una jornada molt divertida.

Des de feia dies que la comunitat educativa de l’escola Otogesa de Maials estaven preparant amb molta il·lusió aquesta trobada i, amb les mares i els pares al capdavant, es va poder organitzar una jornada cultural,  lúdica, divertida i de cohesió de les famílies de la ZER.

A primera hora es va començar amb una cursa d’orientació que ens va portar a descobrir racons del poble i a conèixer la història dels gegants de Maials. Aquesta cursa fou organitzada pel Club ciclista i excursionista.

Un cop acabada la cursa els/les participants van baixar cap a la plaça tot fent una cercavila amb els gegants i la colla gegantera. En arribar a la plaça, l’AFA de Maials va convidar a tots els assistents a fer el vermut.

A l’hora de dinar les famílies es van dirigir cap al pavelló per dinar tots junts i participar en el sorteig que s’havia organitzat.

I per acabar… tothom cap a la festa Holi!!!!!

L’AFA de l’escola Otogesa de Maials agraeix a totes les famílies participants, als voluntaris i les voluntàries, a les empreses col·laboradores del poble, als Clubs Ciclistes de Maials i Almatret, a la Colla Gegantera de Maials, a l’Escola Otogesa i als Ajuntaments de Maials i Almatret la implicació en aquesta 2a trobada de famílies de la nostra ZER.

Des de l’escola volem agrair a l’AFA l’organització de la trobada i ens afegim als seus agraïments.

Aquí teniu un recull de fotografies de la jornada.

1. Francis

Una festa genial i amb un èxit de participació històric. Moltes gràcies per la vostra organització, un cop més es demostra que la Zer l’Oliver te una força i una empenta que creix any rere any.
    Continuem endavant, fem gran la ZER !!
    Gràcies Maials i Almatret!!!!

2. Jan Masot (MAIALS)

La trobada va ser molt divertida perquè hi havia molts amics i coneguts que feia molt temps que no veia.