Trobada de 6è a Falset

El dia 2 de desembre els alumnes de 6è de la ZER es van traslladar a Falset per poder-se trobar amb tots els alumnes de 6è de la comarca i fer algunes dinàmiques. La sortida estava subvencionada per l’Oficina Jove del Consell Comarcal del Priorat.

La primera activitat consistia a assistir a una sessió de teatre improvisat on els alumnes aportaven algunes experiències que ells havien viscut, on hi hagués hagut una discriminació per qüestions de gènere.

La companyia representava una sessió similar i després es feia un debat, col·loqui, on els alumnes aportaven diferents solucions, inclús podien participar per demostrar que haurien de fer per poder evitar-ho i capgirar la situació.

En acabar els tècnics de l’Oficina de joventut del Consell comarcal van preparar unes dinàmiques en petits grups, per tal que els alumnes de les diferents poblacions es coneguessin i poguessin conèixer les diferents realitats en què es troben tots els companys durant el dia a dia.

L’activitat va ser molt interessant i motivadora, a tots ens va agradar molt haver pogut assistir-hi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *